Sunday 29 April 2012

Pengalaman Manis Bersama Adik2 SK Wira..=)

Assalamualaikum WBT & Salam Kerinduan...



Tepat Jam 7:10pm (28/04/12), khai bersama fasilitator2 yang lain telah selamat sampai di UMP dari SK Wira, Kuantan. Pengalaman pertama menjadi Timbalan Pengarah program sngat2 khai hargai... Walaupun pelbagai rintangan yang dtg tanpa diundang, tetapi kami barisan fasilitator menyambutnya dgn penuh kesabaran dan jadikan pengalaman tersebut sebagai sebahagian memori terindah yang kami lakarkan.

Pada 2 minggu yg lepas, Kelab PERSIS UMP, telah menerima jemputan dari pihak Sekolah Kebangsaan Wira bagi mengadakan Program Pemantapan Jati Diri & Rohani Murid Tahun 6. Kami sngat berbesar hati menerima jemputan tersebut...=)
Program ini berlangsung selama 2 hari ( 27-28/04/12) bertempat di Dewan Terbuka SK Wira. Orang kata, gambar mampu menceritakan segala-galanya.. Jadi khai telah upload beberapa keping gambar utk dikongsi bersama shbt semua...

Aktiviti Cantuman Persaudaraan



Ooooppppss....!!

Senamrobik...yeah..

Sorakan kumpulan...

   Taklimat di awal program..







Bersama kem komandan..


Terdapat juga aktiviti2 lain yang telah diadakan seperti Muhasabah Diri, Tazkirah dan juga Qiamullail...

p/s: segala aktiviti yg telah dijalankan diharap sedikit sebanyak membantu adik2 dlm meniti kehidupan seorang anak, seorang murid dan seorang Muslim yang baik di masa hadapan...Insya-Allah..

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Berminat