Wednesday 16 May 2012

Kami @ Panching..

Assalamualaikum WBT & Salam Sayang ketat2 semuanya...

       1 Mei 2012 adalah merupakan satu lagi tarikh yang mana telah terpahat satu kenangan terindah khai bersama rakan2 Gas Tech. Kami bersama-sama menghabiskan masa cuti sempena Hari Pekerja di Hutan Lipur Sungai Pandan atau lebih dikenali ramai sebagai Panching. Pengalaman pertama khai bersama rakan2 se'course' di Panching memberi seribu makna yang tersurat & tersirat..[wah, ala2 sasterawan jerp..]. Tapi itu adalah satu kenyataan yang khai akui sngat bernilai.



         Walaupun usia perkenalan kami bersama sudah mencecah 2 tahun, ternyata keakraban antara kami masih setahun jagung...hehehe [diorang dgn khai je mcm tu..huhu]. Khai berharap persahabatan antara kami akan bertambah dari masa ke masa. Kenangan bersama mereka membuatkan khai teringat kepada salah seorang antara kami yang tidak dapat bersama dek kerana jarak yang memisahkan kami dengan Din. Walaupun dia telah pergi, tp kami masih merinduinya. Harap kita dapat bertemu kembali. Insya-Allah

          Setiap entry yang khai kongsi bersama sahabat2 semua tidak sah tanpa memori dalam sekeping gambar. Untuk menceritakan lagi kenangan yang terpahat, khai telah 'upload' beberapa keping gambar sebagai kenangan untuk kami Budak Kimia Gas Tech...=)


















 

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Berminat